Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Boot Camp

FacebookGoogle bookmark

 

BOOT CAMP


A Boot Camp edzés az amerikai tengerészgyalogság erőnléti kiképzési módszereit tette a hétköznapi emberek számára elérhetővé.

Célja, hogy a lehető legrövidebb időn belül a legnagyobb eredményt érjék el a katonák, illetve a résztvevők.

 

 

A Boot Camp edzés többféle edzésmódszert ötvöz:

-állóképességi és erő-állóképességi gyakorlatok
-sajátsúlyos gyakorlatok
-páros gyakorlatok
-sorversenyek
-futások
-köredzés
-plyometrikus (dinamikus gyakorlatokat tartalmazó) edzés
-intervallum edzés (pl: TABATA)
-szabadtéri edzés (tavasztól)

Eszközei: súlyzók, medicin labda, dobogó, agility ladder (agilitás létra), TRX, egyéb fitnesz eszközök

Eredménye: testösszetétel (szír/izomarány) javulása,atletikus testalkat, növekvő erő és állóképesség, gyorsuló anyagcsere.

Kiknek ajánlom?

Azoknak, akik szeretik a változatos edzéseket és készek a komfortzónájukon kívül edzeni. Kezdők is végezhetik az edzést, hiszen mindenki saját maga edzettségi szintjéhez mérten dolgozik a maximumon, esetenként könnyített gyakorlatok bevonásával. Nem ciki!


Fontos! FIÚKAT IS VÁROK AZ ÓRÁRA! Az edzés nem tartalmaz aerobikos elemeket, a gyakorlatokat nem ütemre, hanem időre vagy ismétlésszámra végezzük. A Boot Camp kitűnő kiegészítő edzés más sportág mellett, mint pl.: testépítés.

Várlak Benneteket az órán!

Bea
.
 
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information