Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

SPINNING

Mi A Spinning®?

FacebookGoogle bookmark

A Spinning® program egy szabványosított, edzői vezetéssel, zenére végrehajtott, csoportos teremkerékpározási tréning. A világon a legnagyobb tömegeket megmozgató mozgásforma. Koncepciójánál fogva szinte mindenki űzheti, korra, nemre, edzettségi állapotra való tekintet nélkül.

Számos problémara jelent megoldást. Mozgásanyagának köszönhetően betegségek megelőzésére, megszűntetésére illetve rehabilitációs céllal is alkalmazható. Mindehhez nem kell mést tenni, mint helyesen beállítni a Jonny G. Spinner®bike-okat, és követni az edzői instrukciókat.

A Spinning® PROGRAM NÉHÁNY ELŐNYE

  • Nagyon jó zsírégető
  • Állóképesség-fejlesztő
  • Stressz leépítő hatású
  • Edzi a szívet és vérkeringést
  • Ízületkímélő
  • Rehabilitációs, regeneráló hatású
  • Csapatépítő edzés
  • Hat az elmére / szellemre
  • Szórakoztató

ÉS MINDEZ KÖTÖTTSÉGEK NÉLKÜL!

TÉVHITEK A Spinning® PROGRAMMAL KAPCSOLATBAN

Tévhit: "Nem megyek tekerni, mert vastag lesz a lában."
Igazság: Mivel hosszabb ideig tartó aerob, kardio edzésről van szó, inkább fogyaszt és állóképességet növel. Látott már kövér országúti bringást?

Tévhit: "Biztos nem bírnám ki." 
Igazság: A Spinning® program egyik alapelve, hogy a résztvevő nem az edzőnek és nem a többieknek, hanem saját magának teker. Egyénileg szabályozza az ellenállást, a tempót, bármikor pihenhet, vagy akár erősíthet, ha Ő úgy érzi jól magát!

Tévhit: "Unalmas, egyhangú."   
Igazság: Sokakban felmerül ez, mikor meghallják, hogy 3 kézpozíció, 5 alapmozgás és néhány haladó mozgást alkalmazunk. sok minden múlik az edzőn! Ha valaki unalmasnak tartja az órát, bátran látogasson másik trénert! Nem vagyunk egyformák, mindenkinek másra van szüksége. Ha viszont már elsajátította és biztosan végre tudja hajtani a mozgásokat, bátran állítson össze magának programot. Azonban előtte kérjük, konzultáljon edzőjével.
Ne felejtsünk el szólni akkor sem, ha változás állt be egészségi állapotunkban.

Néhány vélemény a nagyvilágból

Csak véletlenül...: "A hangulat utánozhatatlan. A látogatók többsége már máskokr is részt vett a rendezvényen, de vannak, - mint Én is - akik csak "véletlenül tévedtek be" és itt ragadtak. Mert nehéz elhagyni ezt a termet."

Egy edző: "A Spinning® számomra az élet. Nem csak a fizikai teljesítmény növekedése, az egészséges élet, a fittség kellemes érzései motiválnak. Más ember lettem. Azelőtt tele voltam feszültséggel, reggeltől estig rohantam, nem figyeltem a környezetemre. Magával ragadott a kíméletlen világ, az emberi érzések csak a második helyre szorultak. A Spinning® megváltoztatta a hozzáálásomat a dolgokhoz. Megtanultam szeretni a környezetemet és figyelni rá. Rengeteg barátot szereztem, és már nincs bennem feszültség. Egyszerűen megtanultam egy új értékrend szerint, valójában értékelhetően élni az életem." Szabó István

FELSZERELÉS

Ruha
Mindig olyan ruhát viseljünk az edzések alatt, amely lehetővé teszi a test szellőzését, az izzadság eltávolítását a bőr felületéről. Nem utolsó szempont az sem, hogy kényelmesen érezzük magunkat benne. Fontos, hogy a hosszú, bő szárú nadrágokat feltűrjük, nehogy beakadjon a pedálba! Rendszeres óralátogatás esetén célszerű szivacsbetéttel bélelt biciklis nadrág beszerzése.

Cipő
Kerüljük a puha talpú cipő használatát az edzéseken, ugyanis ez megakadályozza a megfelelő erőkifejtést, illetve a lábunk is megfájdulhat a tekerés során.

Folyadékfogyasztás
Mivel az órán fokozott izzadásnak leszel kitéve, célszerű, ha van nálad frissítő. Ajánlott ásványvíz vagy izotóniás ital.

Pulzusmérő óra
Aki már komolyabb tapasztalatokkal rendelkezik az edzésekkel kapcsolatban, illetve valami konkrét célt szeretne elérni (zsírégetés, állóképesség javítás), annak célszerű egy pulzusmérő óra beszerzése. Ez a szerkezet nemcsak EKG pontossággal adja meg a pillanatnyi pulzust, hanem egyéb értékek (edzésidő, tartományban eltöltött idő, kalória, stb.) mérésére is képes.
A megjelölt órákon díjmentesen biztosítjuk.

Kerékpár
Az edzést a megfelelően beállított Spinning® kerékpáron végezzük. A stabil kézpozíciók, a finoman hangolható fékrendszer, a pontosan pozícionálható kormány, illetve ülés mind-mind a biztonságot szolgálják az órák során.

Edző: Varga Ferenc - Feri

.
 
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information